miercuri, 12 septembrie 2012

Bună dimineaţa!

          Neaţa . M-am trezit cu o pofta de ness cu lapte şi cu chef de scris. Sunt mult mai bine jurnalule, ieri l-am văzut! Ne-am întâlnit pe ascuns la o ţigare. Am vorbit despre noi, i-am explicat că indiferent de timpul în care nu o să ne vedem nu o să-l uit şi nu o să mă depărtez de el, l-am liniştit spunându-i că nu vreau despărţire ci doar încredere, luptă şi multă iubire şi apoi l-am sărutat o să fie bine. Când am ajuns în casă l-am sunat şi am stat de vorbă vreo oră. Dă Doamne să se liniştească apele odată...mă sună tata iar, chiar în momentul ăsta, să răspund: "Da, da, nu nu sunt supărată (evident că sunt)". Chiar mă enervează de câteva zile mă fute la cap cu telefoanele. WTFFFFF!
Doamne dacă faci astfel încât și la anul să fiu cu el și să fac anii cât mai repede uite ce fac: închid telefonul dar arunc cartela, zău! Am ajuns într-un moment în care când sună telefonul încep să tremur, cred că m-a afectează foarte mult stresul. Și cred că apoi o să dau de-o beție bună de tot ca 18 ani așa:)).
          Și să vă mai spun ceva. Luna asta pe la sfârșit facem 3 ani. Ne-am întâlnit în tramvai, apoi m-a invitat la o cafea și eu am fost cea care l-a sărutat:)
Orkut Myspace Thinking of You Graphics and Comments

2 comentarii:

  1. :)
    Piticului îi trebuie doar 2 litri de Cola şi l-ai rezolvat... tot un fel de beţie e.
    Păi nu te mai stresa, orice s-ar întâmpla. Mai mult rău îţi faci.

    RăspundețiȘtergere