miercuri, 12 septembrie 2012

Pentru că toţi îşi ucid iubirea, dar nu toţi mor pentru că au fost ucişi

           Credeţi în ele? Sau aveţi impresia că se întâplă numai în telenovele, filme că nu există genul ăla de prinţ pe calul alb? Eu cred că filmele te poartă nişte clipe în povestea propriu zisă. De alaltă ieri a început Suleyman magnificul şi mi-a atras atenţia din prima clipă. Nu ştiu toată povestea dar începutul îmi place foarte mult. Nu este povestea propriu zisă din istorie dar e inspirată de acolo şi mi se pare că actorii sunt foarte buni. Să vă povestesc pe scurt: personajul principal e Suleyman. Tatăl său moare şi ajunge sultan, ca un dar i se aduc sclave dintre ele se aleg cele mai frumoase printre ele  Alessandra o rusoaică căreia i-au fost omorâţi părinţii şi sora de către tătari şi vândută otomanilor. Ea nu vrea să asculte de nimeni şi e cea mai controversată dintre sclave. Una dintre sultane parcă, îi sugerează să fie cuminte căci dacă sultanul o va plăcea şi o va vrea va deveni favorită şi va primi numeroase daruri. Într-unul din episoade sclavele dansează pentru el, iar acesta trebuie să arunce batista sclavei pe care o vrea şi o alege pe Alessandra căreia mai târziu îi pune numele de Hurem,după 2 nopţi petrecute alături de el chiar şi noaptea de joi care era noaptea cu soţia lui, Hurem însemnând veselie...mai degrabă priviţi filmul!
Alt serial care mi-a plăcut a fost Ezel. Tot o poveste de dragoste foarte interesantă şi plină de acţiune dragoste trădare prietenie iubire mafioţi.
Un film care mi-a plăcut şi m-a inspirat acum câţiva ani a fost prinţesa şi soldatul. Wai...
Mai sunt câteva care îmi plac...nu vreţi să vă bag telenovele şi apropo alea de mai sus nu sunt telenovele!
           Să vă mai zic o poveste de dragoste interesantă. A fost odată o fată rebelă la vârsta adoleşcenţei. A ţinut odată la un băiat B. Era o iubire sinceră, bazată doar şi doar pe iubire. Părinţii au distrus-o pentru că nu era demn de ea. Din iubire de o vară, a devenit un an a fost frumos, a fost o iubire la depărtare greuţ. Apoi A. căruia i s-a dăruit pentru prima dată în viaţă. Era cu mult mai mare ca ea, părinţii i-au mai prins de câteva ori şi deasta s-au despărţit  de multe ori,adică ea de el...au trecut 3 ani de atunci...sper că vor mai trece cu duiumul şi vor rămâne împreună. Voi nu?. Da da da o iubire imposibilă pentru restul.

7 comentarii:

  1. Cred ca iubirea e imposibila, dar tot ea face imposibilul posibil! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea nu se întâmplă numai în telenovele...
    Şi dacă îţi ucizi iubirea, ce vei deveni?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aia nu e poveste, e adevăr nu? :)
    Frumos să crezi în iubirea ta!
    Iubește draga mea cu toată inima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mereu fac asta:d dar tu o faci?
      e adevarata da:d

      Ștergere
    2. Dacă cred în dragoste, da cred, dar încă cred prin credință. :)
      Știam eu! :D

      Ștergere