joi, 13 septembrie 2012

Ori noroc chior, ori Dumnezeu!

           Dragă jurnalule, azi am păţit ceva chiar urât. Am fost cu o prietenă să îţi i-a un pachet de ţigări nu mergem nici 3 minute că şi-l pierde:-L..trecem peste acest detaliu. După căutări şi căutări mergem la magazin să luăm la bucată. Mergem frumos ajungem la locul nostru de făcut sport. Fumez o ţigară, o arunc şi mai fac 2 paşi apoi sună telefonul
-Ce faci tată?
-Bine alerg cu o fată..
-Unde?
-Cum unde?! Unde alerg eu deobicei...
-Şi eu de ce nu te văd..În momentul ăla am încremenit
-Puaai nu eşti unde trebuie mai mergi.
-Aha bine..
Coboară din maşină şi mă rog la Dumnezeu să nu mă miroasă că sigur mănânc bătaie. Se uită stânga deapta...ştiam de ce venise vroia să mă controleze şi i-am făcut jocul. A venit nu a văzut simţit bănuit nimic şi a plecat...
Bine că nu i-am spus lui iubi unde am fost pentru că ştiam că va vrea să vină cu mine măcar 10 minute. Ce se întâmpla iubi acum pentru alea 10 minute nu ai vrea să şti...şi nici eu. M-am simţit aiurea să-i zic păţania că nu l-am anunţat unde mă duc şi sigur dacă îi ziceam venea întrebarea "De ce nu mi-ai zis că ai fost aici?" Pentru singuranţa noastră scumpule! M-am şi jurat pe strâmb urăsc să fac asta dar uneori trebuie Doamne iartă-mă!
Doamne îţi mulţumesc că m-ai ajutat...îmi luam o cafteală bună de tot.
miss you smiley, animated miss u smiley face for orkut, myspace, facebookL-am sunat şi eu pe tata să îmi ia chipsuri:((. Evident că nu a găsit dacă era vorba de bere găsea.Futuţi....
M-aş duce eu dar e prea întuneric. E 13 deaia vreau chipsuri!
Şi încă ceva mi-e dor de el...plus că mâine mă duc la ţară..mi-e un drag de mor!


3 comentarii: