marți, 11 septembrie 2012

sunt tot tristă

          Sunt tot tristă şi melancolică. Iubesc viaţa dar nu pot să o trăiesc jurnalule, iubesc să mă distrez dar nu pot, iubesc atât de multe lucruri jurnalule dar nu pot să le demonstrez pentru că stau între 4 pereţi...Dumnezeule iubesc viaţa dar nu o pot trăi, de ce îmi dai greutăţile astea?! Uneori am impresia că mă uiţi...de ce mi l-ai dat să-l iubesc dacă nu-l pot avea lângă mine? Am o grămadă de întrebări şi un singur răspuns...răbdare.
Mă gândesc că mai e un an şi un an care are 12 luni, au trecut aproape 3 şi mai e unul. Întăreşte-mă! Măcar Tu Doamne nu mă lăsa. Nu permite să-mi pierd controlul şi să vreau să-mi i-au viaţa din nou...ştiu ştiu că a fost o greşeală dar nu suportam tot stresul ăla.
Uneori lupta pentru iubitul meu e foarte grea şi uneori simt că vreau să renunţ...dar nu o să fac asta. Să dea în mine să arunce cu ce o vrea în mine, dar nu o să cedez şi o să aştept ziua în care o să pot să zic Ba Da! Şi chiar dacă sunt 12 luni eu o să rezist! Ştiu prima jumătate o să fie cea mai grea dar cu fiecare clipă care trece sunt tot mai aproape...Simt că nu mai am lacrimi să plâng...nu mai pot să plâng jurnalule am vărsat ieri tot...
Doamne Tu care Le ştii pe toate şi eşti Atotputernic ai grijă de el, de iubitul meu. Mie...mie îmi e frică foarte tare de ce se poate întâmpla cu mine,dar dă tot să pice pe mine şi pe el să-l lase în pace pentru că şti cât îl iubesc...
Câte vise am Doamne cu el...atâtea. Doamne nu ai dat degeaba iubirea asta dintre noi, şti Tu de ce ai făcut asta, protejeaz-o Doamne. Mai e un an ajută-mă să rezist, dă-mi sănătate multă putere şi minte...trebuie să fiu tare pentru că nu voi reuşi altfel. Să lupţi de unul singur e foarte greu...
El e acolo, ştiu că e acolo şi se gândeşte numai la prinţesita lui aşa îmi zice că sunt prinţesa lui. Mă vede mică şi mă iartă mereu. El a fost omul care dacă plângeam era singurul care plângea cu mine. E cel mai bun şti jurnalule...cel mai bun iubit, cel mai bun tată, cel mai bun bărbat, cel mai bun amant, cel mai bun prieten, şi ştiu că o să fie cel mai bun soţ. Îl iubesc din tot sufletul şi pentru el o să rezist doar pentru el...

4 comentarii: